Thursday 24 March 2011

Pre Konvokesyen!!!!

Salam....
Entry kali ni nak share sal raptai konvo aku kat poli ni,.... seperti yang sedia maklum.. aku adalah LULUSAN politeknik sultan idris shah (hehehehhehe... setelah 3 tahun menempuh dugan yang pelbagai perisa) akhirnya aku pon bergelar lulusan diploma pengurusan pelancongan... Sepanjang 3 tahun aku kat sini mcm aku blaja.. n mcm2 yang aku dapat... termasuk lah `my bucuk`.... hehehehe....

ok3.... back 2 da story... aku sekarang ade dekat asrama setelah berjaya menyelinap masuk hasil bantuan adik aku yang cantik.... hehehehehe... ok3.... eherm3... (asyik gelak je bile nak abis storynye an..) raptai brmula dengan pengambilan jubah n cenderahat serta nombor ape ntah.. n sebagainya....

selesai amik jubah kami (yang berangkatan 2 kereta seramai 9 orang) merayap ke sungai besar... cari makan cari macam2 la.. akhirnya kami mengisi perut yang sudah berbunyi.... aku makan nasi gorenga kanpung + telur mata + teh o suam = rm 5... ( ok lah 2 kan)

....... selesai mengisi perut kami ke poli terCINTA... raptai yang complicated dengan beratur mengikut nombor pon dimlakan... semasa raptai kami diberi penerangan cam ne nant nak tunduk n amik diploma kat atas pentas.. dan tetiba aku terpk cam ne la kalo aku terungkur dengan bergayanye kat atas stage 2..(huwawawawawawa... mesti cun munye!!!) hahahahahaha... sudah la .. aku nak mandi... overoll aku hepi sebb dpt jumpe kengkawan sume!! tapi ader yang kurang.. hua!!!!!! my bucuk xder....











sekian sahaja gambar yang dapat aku share... credit to Mr Pratab di atas gambar2 yang meletop!!! 

 sweet memories ever!!!
ok.. out!!!

1 comment:

  1. picture 3 terakhir tu lawa lak aku tgk selendang aku terjurai-jurai camtuh,huhuh

    ReplyDelete