Tuesday 26 April 2011

berikanlah aku kekuatan!!!

Salam....



Sempena malam yang penuh kesedihan ni.. huhu.. aku tak tau nak kate ape sebenarnye.. banyak sangat yang aku nak citer... aku bingung aku takut aku xnak menyesal... aku perlu buat keputusan.. yang muktamad.. yang aku perlu tanggung akibatnye... aku dah penat.. penat biarkan masa yang tentukan sumenye... penat nak defend diri.. penat nak terangkan duduk perkara yang sebenarnyer... sebab aku taw berdiri atau duduk ke kiri atau ke kanan pasti ada akibatnye... pasti aku jua yang tersepit.. yang terselit...
Macam mane nak lawan kehendak hati.. macam mane nak betulkan diri.. macam mane nak fahamkan hati... macam mane nak belajar terima hakikat...


Ya Allah... kau tabahkanlah hatiku... Lelah hati dengan sifat positif... lelah jiwa dengan kepuraan2 yang dipaksa... sungguh aku nak lari jauh2.......... lari dari masalah tu bukan cara selesaikannye.. masalah perlu dihadapi... be positif be positif........





n i really need this pills!!!!




ok.. dat`s oll....

No comments:

Post a Comment