Monday 25 April 2011

i`m back!!!!!

salam......

eherm3!!!! selamat bertemu kembali.. hehehehe... maap la ye da lame x membelog kan diri... sibuk... sangat sibuk dalam menyibukkan diri.. hakhakhakhak... ekceli da banyak yang berubah...

1st of all : aku kini dah bergelar TOUR COORDINATOR!!! hehehehehehe... ape tu? itu adalah sejenis pekerjaan.. hikhik... aku keje kat travel agency... kat Taiping... tempat praktikal lama aku... tetiba di satu hari sebelum konvo bos aku kol panggil keje.. aku pon ape lagi melompat la!!! memang aku nak keje sini sebab boleh banyak berjalan ke merata2!!! hakhakhakhak.... ok3.... sebenarnye sekarang da nak masuk sebulan kat sini... sekarang kat opis ni.. hikhikhikhik... (aku bukan mengulat taw.. tapi berlatih menaip kejap.. hikhikhik..) ok3... kat sini sume staff pempuan dan aku sorang jer melayu.. walaopon aku x faham ape diowang kate tapi diowang sume best!!!!!
Hopefully aku boleh keje lame kat sini... oklah memandangkan sekarang wak2 keje aku stop dulu.. nanty malam aku sambung k? (insyaallah)...

Jumpe lagi!!!!

No comments:

Post a Comment