Saturday 30 April 2011

Photo Sharing!!!!

ermm... salam... entry kali ni aku juz nak share gambo2 yang TERsnap secara sengajanya... hahahhahahaha... waktu aku g amik adik aku kat PSIS!!!!

aku tak de motif tertentu ye... cume mengisi kekosongan masa....

nilah aku... hikhikhik... ekceli aku tak pandai posing... hahahahaha...

ni lah adik aku.... yang pompuan tu la yang aku kutip kat PSIS tu ... hikhikhikhik....
n yang lelaki tu the one and only luvly young boy dalam pemly aku... buah hati pengarang jantung.... FARID DANIEL... ramai yang kate muke adik aku yang lelaki ni seiras muke aku... betol ke?
aku ase adik aku ni agak hemsemdan cumil... so kalo korang kate kitowang seiras maksudnyer.. aku on hemsem a.k.a shantek (malu3) + cumil la kan? hahahahahahahaha....
nilah mak aku yang tercinta!! luv u mummy!!!!
ni baru sikit ni..ada lagi 5 orang adik aku kat umah.. tak muat kete nak itot!!!!

last pix menunjukkan aku lagi cerah dari adik aku.. hakhakhakhakhakhak....

kalo korang nak tau nilah adik aku yang selalu teman aku gadoh!!! hahahhaha..
umuahxx!!! kakak mane tak sayang adek wei.....
thanx coz readin....
see ya!!! tata!!!

No comments:

Post a Comment