Sunday 22 May 2011

Demam Nur Kasih... (^__^)

Salam...

Entry kali ni nak share pasal citer yang tengah hangat lagi meleyop sekarang ni... opkos la korang dah taw an...
ape lagi kalau bukan NUR KASIH THE MOVIE....

eherm3!!! saya selaku pengikut setia drama Nur Kasih ingin megesyorkan kepada anda sekalian segera menyerang panggung terdekat kerana memang berbaloi2!!!

Best wooo.... love story so sweat... sweat sangat3!!!.. ermmm moral of the story.. banyak sangat and yang paling penting dah berjaya menyedarkan aku yang mane yang betul dan telah membantu aku dalam membuat satu keputusan penting...

Sebenarnye x pueh tengok sekali jer,... nak tengok lagi.... mesti kene tengok lagi... banyak unexpected scene yang ade.... pada yang belum tengok... citer ni overall hanya tentang Nur Amina, Adam dan Aidil.... sangat mencabar emosi anda.... panggung memang penuh,... naseb dah beli tiket awai2.... kalau x duduk la kat bawah kene melangut... haish!!

sedih? jangan lah dikenang baru beberape minit cerita dah mula ... air mata pon jatuh... suasana dalam panggung memang sayu... makcik2 kebanyakannye keluar panggung dengan mate sembab dan merah..

Kisah cita Adam dan Nur Amina memang aku tabik!! terbaik.. lakonan yang memang berjaya dengan penghayatan yang sangat dasyat boleh bawak audience masuk dalam drama diorang.... bagi aku cinta Adam pada Nur sangat lah aku kagumi....


eh! alamak! terlupe pulak.... lagu2 dalam citer ni memang masyuk sangat.. sesuai dan membuai.. hahahahhaha... layanzzz... kalau ade sesape yang tau tajuk sume lagu yang ade dalam movie ni.. jangan simpan sendiri yer... hikmhikhikhik...


ok3!!!

ni sikit yang aku boleh share....













nilah antara scene menarik, sedih n sweat sangat dalam citer ni................. 

jangan lupe pegi tengok ye!!!

enjoy....~~~~
bye!!1

1 comment: