Monday 2 May 2011

M.A.R.A.H....................................



Salam...  MARAH... pe tu marah.. bagi aku marah adalah salah satu emosi yang dihasilkan dari dalam diri disebabkan oleh ketidakpuasan hati atau ketindasan atau sebagainya.. ahahahahaha...

pernah tak korng rase marah sangat2... tapi tak boleh nak marah... bukan tak nak marah tapi TAK BOLEH... so korang terpaksa simpan marah yang teramat sangat dalam hati...

Pernah tak korang rase macam tu?
Pe korang buat nak hilangkan rase marah tu atau atleast kurangkan perasaan yang tak elok tu.. huhu

Kenapae aku tanye?

Sebab situasi ni selalu terjadi dalam life aku sejak dua menjak ni....

ape aku buat?

aku tunggu hujan... hahahahahaha.. oleh kerana umah aku ni kat kawasan yang lembap dan kering sepanjang tahun .. memang la selalunye akan hujan.. aku tunggu hujan lebat.. and then aku redah hujan tu.. aku senang macam tu.. pada aku hujan tu untuk teman aku... hujan tu mendamaikan.. lagi2 hujan yang datang dengan angin yang sepoi2 bahasa.. aku rase macam hujan tu peluk dan tenangkan aku... 



kalau tak hujan?

kalau tak hujan ni susah sikit la.. selalunye aku akan tahan marah sampai merah muke aku... hahahahahaha....


sakit.. sakit sangat.. nak marah tapi tak boleh nak lepas.. tahan la sampai merah muke2 aku nih.. dan kemuncaknyer akua menangis lah ape lagi.. hahahahahahahahahaha..... aku selalunyer akan pelok sesuatu untuk nangis.. untuk lepaskan sume yang ader kat dalam pale otak aku.. n untuk kembalikan warne asal kulit muke aku... wahahahahahahahahaha....  selalunyer.. aku akan pelok bantai bucuk aku.. hukhukhukhukhukhuk....

hermmmmmm... cam tu la care aku... korang cam ne pulak?

papai!!!

No comments:

Post a Comment